GWARANCJA JAKOŚCI
Gwarancją wysokiej jakości produktów, wsparcia, które razem z nimi otrzymujesz oraz satysfakcji Forever Living Products jest Logo FOREVER LIVING. Możesz mu zaufać.
Firma Forever Living Products bazuje na wieloletnich doświadczeniach w udoskonalaniu indywidualnych rozwiązań z zakresu odżywiania, korzystając z doświadczeń zespołu zaufanych konsultantów. Tworzy zaawansowane produkty, które przynoszą wyraźne korzyści milionom ludzi w ponad 158 krajach na całym świecie.
Produkty są wytwarzane przy użyciu wysokiej jakości składników, wg ściśle kontrolowanych, restrykcyjnych procedur i odpowiadają normom i regulacjom prawnym krajów, w których są sprzedawane.
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA ZWROT PRODUKTÓW
Zamówione w naszym sklepie produkty możesz zwrócić kiedy tylko chcesz.
Czujemy się na tyle zobowiązani do dostarczenia Ci produktów skutecznych i o wysokiej jakości, że dajemy Ci dożywotnią gwarancję zwrotu pieniędzy.
Chcąc zwrócić produkt nie może on nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym z co najmniej 12-sto miesięcznym terminem przydatności do spożycia oraz dołączonym pokwitowaniem zakupu. Stanowi on podstawę do zgłaszania reklamacji z tytułu „Gwarancji” dla identyfikacji transakcji z Dystrybutorem Forever Living Porducts. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 2 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan otrzymanego produktu czy jest w stanie nienaruszonym (nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie stwierdzimy żadnych uszkodzeń, na Twój adres e-mail zostanie wysłana informacja o z wiadomością dotyczącą pozytywnego rozpatrzenia, a następnie na załączony numer konta w ciągu 5 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerami telefonu dostępnymi w dziale KONTAKT
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: forever.sklep@gmail.com udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Więcej informacji na temat reklamacji w dziale REGULAMIN